2011. április 14., csütörtök

Elkezdődött a tavaszi szünet

Múlt hét pénteken volt az utolsó iskola-nap, itt Londonban elkezdődött a tavaszi szünet. Először furcsa volt nekem az itteni suliszünet rendszer: minden hat hét tanítás után van egy legalább 1 hetes szünet, a téli és a tavaszi viszont 3 hetes! Mindezek ára a nyári szünet megrövidülése, az csak 6 hét. Magyarországon ez máshogy van, de mi már megszoktuk, sőt megszerettük ezt a számunkra új rendszert: azt vettem észre, hogy a gyerekeknek "nincs ideje" megunni az iskolát... Mire eltelik a tanulásos 6 hét, jön egy kis lazítás :-)
Szóval már lazulás van! Ez nálunk azt jelenti, minden nap (ha nem esik az eső), kimegyünk a parkba, játszóra, rollerezni. Meg persze azt is, hogy a gyerekekkel kell mindent intéznem - Gábor dolgozik egész nap. Hétfőn ez kicsit nehéz volt, mert délelőtt el kellett intéznem pár hivatalos ügyet - amit a múlt héten nem tudtam, hiszen végig itthon kellett a beteg gyerkőcökkel maradnom... Délután pedig - váratlanul -behívtak a kórházba ultrahangra, mert pénteken a védőnő farfekvésesnek ítélte a babát... Szóval nem volt egy "gyereknap", persze közben beiktattam egy nagy parkozást is :-) ennek következtében én fáradtam el a legjobban estére...
Ja, az ultrahangon Jonatán persze megfelelően feküdt, kérdezték is, éreztem-e hétvégén erős mozgásokat (mármint a megfordulásét), de én minden nap igen erős mozgásokat éreztem már régóta. Ez a fiú igen szeretett forogni :-) Most pár napja mintha lenyugodott volna. Remélem ez azt jelenti, jó helyzetben marad. És rengeteget csuklik (mint Áron is mikor még a pocakomban volt), ami az interneten olvastam, azt jelenti, hogy gyakorolja a légzést, és eközben magzatvizet nyel.
Szóval szünet van! Jonatán 5 hét, és megérkezik közénk, örülök is, hogy ezt a pár hetet intenzíven Benjiékkel tölthetem. Szombat este érkezik Rita barátnőm hozzánk - megnyugtató a tudat, hogy lesz valaki itt, aki, ha bemegyek szülni, a gyerekekkel marad. És húsvétra jön Levi és anyu!!!!! Lakásavatót is tervezünk, úgyhogy lesz miről írnom :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése